корзина

Повернення та обмін

Товар куплений в інтернет-магазині Lipar, Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживача»

  • Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
    • Товар повинен бути повністю укомплектований
    • Наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів
    • Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації і ношення)

    Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж Укрпоштою.

    • Для оформлення повернення Вам необхідно:
    • Завантажити заяву на повернення і заповнити його (файл нижче) і перевірити комплектацію товару.
    • Відправлення здійснюється за рахунок відправника та за тарифами ТК.
    • Для відправлення посилки вкажіть: одержувач - ФОП "Пархомець Олексій Володимирович" ЄДРПОУ - 3155212971 Контактна особа "Віхров Руслан Вікторович" , адреса одержувача - м.Харків, відділення №121 (при відправці Укрпоштою: індекс 61128), телефон +380972876244
    • При поверненні до речі необхідно докласти заповнену заяву.
    • Заява на повернення товару (посилання)
    • Важливо:
      • Всі витрати, пов'язані з поверненням / обміном товару належної якості, купленого в інтернет магазині, несе покупець.
      • Термін повернення грошових коштів за куплений товар становить до 5 банківських днів (розраховується від дати надходження повернутого товару на склад разом з заповненою заявою на повернення) на банківську карту;
      • Якщо оформляється повернення / обмін з вини компанії (товар неналежної виду, неправильний розмір) - витрати за пересилку оплачуємо ми.

      Сертифікація продукції

      З 1 січня 2018 року скасовується обов'язкова сертифікація продукції, яка виконувалася відповідно до Декрету (і власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що вся продукція, яка входила до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації.

      Гарантія та гарантійні терміни

      Термін служби відповідає гарантійному строку з дня після придбання взуття.


      • Для повсякденного взуття з верхом з натуральної шкіри:
      • Взуття зі шкіряною підошвою - 30 днів.
      • Взуття зі шкіряною підошвою з гумовою вставкою - 30 днів.
      • Взуття з транспарентной підошвою, підошвою з кожволокна, крокви, полівінілхлориду - 30 днів.
      • Взуття з підошвою з пористої гуми, поліуретану, термопластичного єластомера - 30 днів.
      • Взуття для активного відпочинку і домашнє взуття - 30 днів.
      • Для моделей взуття з верхом з натуральної шкіри:
      • Взуття зі шкіряною підошвою - 30 днів.
      • Взуття з транспарентной підошвою, підошвою з кожволокна, крокви, полівінілхлориду - 30 днів.
      • Взуття з підошвою з пористої гуми, поліуретану, термопластичного єластомера - 30 днів.
      • Для взуття з верхом з синтетичної і штучної шкіри.Взуття зі шкіряною підошвою - 30 днів.
      • Взуття зі шкіряною підошвою з гумовою вставкою - 30 днів
      • Взуття з транспарентной підошвою, підошвою з кожволокна, крокви, полівінілхлориду - 30 днів.
      • Взуття з підошвою з пористої гуми, поліуретану, термопластичного єластомера - 30 днів.
      • Гарантійний термін експлуатації взуття обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу, а для взуття, купленої раніше, з настанням відповідного сезону:
      • Зимовий сезон - з 15 листопада до 15 березня.
      • Літній сезон - з 15 травня до 15 вересня
      • Весняно-осінній сезон - з 15 вересня до 15 листопада, з 15 березня до 15 травня.
      • Повернення взуття, яка не була в експлуатації:
      • Взуття має бути чистим
      • Повинні бути в наявності всі комплектуючі
      • Взуття має бути упаковано в фірмові індивідуальні упаковки
      • Неприпустимо наносити власне маркування на взуття або коробки (цінники і т.д.)
      • Повернення взуття неналежної якості, яка була в експлуатації:
      • Взуття має бути чистим.
      • Обов'язкова наявність товарного або касового чека.
      • Не підлягає обміну і безкоштовному ремонту взуття:
      • Носіння з дефектами, що утворилися внаслідок причин, що не відповідає її призначенню;
      • З механічним пошкодженням (опіки, порізи, подряпини і т.д.);
      • Деформована через неправильну експлуатацію, сушку;
      • стала неякісною в результаті хімічних процесів, а так само з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
      • Відремонтована покупцем перед пред'явленням в магазин (крім заміни набійок, прикріплення металевих косяків, приклеювання профілактичної підметки, якщо такий ремонт не став причиною утворення дефектів).

      Протягом гарантійного терміну ремонт проводиться у бутику продажу взуття.

      • Для виявлення пошкоджень та його характеру, взуття відправляється на виробництво, де встановлюється брак:
      • Виробничий брак – брак, який з’явився у процессі виготовлення взуття на виробництві.
      • Не виробничий брак – брак, який з’явився у процесі експлуатації покупцем.
      • Відправка на виробництво здійснюється за рахунок покупця або компанії.
      • Якщо встановлюється, що брак взуття з’явився у процесі експлуатації його покупцем, відправку цілковито сплачує покупець.
      • Якщо встановлюється виробничий брак, компанія бере на себе всі транспортні расході.
      • Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинні відповідати взуття:
      • ДСТУ 2157 "Взуття. Терміни та визначення";ДСТУ 2158 "Взуття. Дефекти. Терміни та визначення";
      • ДСТУ 26167:2009 "Взуття повсякденне. ТУ";ДСТУ 19116:2007 "Взуття модельне. ТУ";
      • ДСТУ 2063 "Взуття для активного відпочинку. ТУ";
      • Згідно з р. І ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»
      • Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
      • Строк служби — календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.Строк служби дорівнює гарантійному строку.
      • У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».