корзина

Повернення та обмін

Товар куплений в інтернет магазині Lipar, Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживача»

  • Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
    • Товар повинен бути повністю укомплектований
    • Наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів
    • Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації і ношення)

    Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється по Новій пошті або ж Укрпоштою.

    • Для оформлення повернення Вам необхідно:
    • Завантажити заяву на повернення і заповнити його (файл нижче) і перевірити комплектацію товару.
    • Відправлення здійснюється за тарифами ТК.
    • Для відправлення посилки вкажіть: одержувач - Демиденко Карина Генадіївна, адреса одержувача - м.Харків, відділення №19 (при відправці Укрпоштою: індекс 61128), телефон +380632974742
    • При поверненні до речі необхідно докласти заповнену заяву.
    • Заява на повернення товару (посилання)
    • Важливо:
      • Всі витрати, пов'язані з поверненням / обміном товару належної якості, купленого в інтернет магазині, несе покупець.
      • Термін повернення грошових коштів за куплений товар становить до 5 банківських днів (розраховується від дати надходження повернутого товару на склад разом з заповненою заявою на повернення) на банківську карту;
      • Якщо оформляється повернення / обмін з вини компанії (товар неналежної виду, неправильний розмір) - витрати за пересилку оплачуємо ми.

      Гарантія та гарантійні терміни

      Термін служби відповідає гарантійному строку з дня після придбання взуття.


      • Для повсякденного взуття з верхом з натуральної шкіри:
      • Взуття зі шкіряною підошвою - 30 днів.
      • Взуття зі шкіряною підошвою з гумовою вставкою - 30 днів.
      • Взуття з транспарентной підошвою, підошвою з кожволокна, крокви, полівінілхлориду - 30 днів.
      • Взуття з підошвою з пористої гуми, поліуретану, термопластичного єластомера - 30 днів.
      • Взуття для активного відпочинку і домашнє взуття - 30 днів.
      • Для моделей взуття з верхом з натуральної шкіри:
      • Взуття зі шкіряною підошвою - 30 днів.
      • Взуття з транспарентной підошвою, підошвою з кожволокна, крокви, полівінілхлориду - 30 днів.
      • Взуття з підошвою з пористої гуми, поліуретану, термопластичного єластомера - 30 днів.
      • Для взуття з верхом з синтетичної і штучної шкіри.Взуття зі шкіряною підошвою - 30 днів.
      • Взуття зі шкіряною підошвою з гумовою вставкою - 30 днів
      • Взуття з транспарентной підошвою, підошвою з кожволокна, крокви, полівінілхлориду - 30 днів.
      • Взуття з підошвою з пористої гуми, поліуретану, термопластичного єластомера - 30 днів.
      • Гарантійний термін експлуатації взуття обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу, а для взуття, купленої раніше, з настанням відповідного сезону:
      • Зимовий сезон - з 15 листопада до 15 березня.
      • Літній сезон - з 15 травня до 15 вересня
      • Весняно-осінній сезон - з 15 вересня до 15 листопада, з 15 березня до 15 травня.
      • Повернення взуття, яка не була в експлуатації:
      • Взуття має бути чистим
      • Повинні бути в наявності всі комплектуючі
      • Взуття має бути упаковано в фірмові індивідуальні упаковки
      • Неприпустимо наносити власне маркування на взуття або коробки (цінники і т.д.)
      • Повернення взуття неналежної якості, яка була в експлуатації:
      • Взуття має бути чистим.
      • Обов'язкова наявність товарного або касового чека.
      • Не підлягає обміну і безкоштовному ремонту взуття:
      • Носіння з дефектами, що утворилися внаслідок причин, що не відповідає її призначенню;
      • З механічним пошкодженням (опіки, порізи, подряпини і т.д.);
      • Деформована через неправильну експлуатацію, сушку;
      • стала неякісною в результаті хімічних процесів, а так само з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
      • Відремонтована покупцем перед пред'явленням в магазин (крім заміни набійок, прикріплення металевих косяків, приклеювання профілактичної підметки, якщо такий ремонт не став причиною утворення дефектів).

      Протягом гарантійного терміну ремонт проводиться у бутику продажу взуття.

      • Для виявлення пошкоджень та його характеру, взуття відправляється на виробництво, де встановлюється брак:
      • Виробничий брак – брак, який з’явився у процессі виготовлення взуття на виробництві.
      • Не виробничий брак – брак, який з’явився у процесі експлуатації покупцем.
      • Відправка на виробництво здійснюється за рахунок покупця або компанії.
      • Якщо встановлюється, що брак взуття з’явився у процесі експлуатації його покупцем, відправку цілковито сплачує покупець.
      • Якщо встановлюється виробничий брак, компанія бере на себе всі транспортні расході.
      • Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинні відповідати взуття:
      • ДСТУ 2157 "Взуття. Терміни та визначення";ДСТУ 2158 "Взуття. Дефекти. Терміни та визначення";
      • ДСТУ 26167:2009 "Взуття повсякденне. ТУ";ДСТУ 19116:2007 "Взуття модельне. ТУ";
      • ДСТУ 2063 "Взуття для активного відпочинку. ТУ";
      • Згідно з р. І ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»
      • Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
      • Строк служби — календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.Строк служби дорівнює гарантійному строку.
      • У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».