Повернення та обмін
Товар куплений в інтернет магазині Lipar, Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживача»
- Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
- Товар повинен бути повністю укомплектований
- Наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів
- Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації і ношення)
- Для оформлення повернення Вам необхідно:
- Завантажити заяву на повернення і заповнити його (файл нижче) і перевірити комплектацію товару.
- Відправлення здійснюється за тарифами ТК.
- Для відправлення посилки вкажіть: одержувач - Демиденко Карина Генадіївна, адреса одержувача - м.Харків, відділення №19 (при відправці Укрпоштою: індекс 61128), телефон +380632974742
- При поверненні до речі необхідно докласти заповнену заяву.
- Заява на повернення товару (посилання)
- Важливо:
- Всі витрати, пов'язані з поверненням / обміном товару належної якості, купленого в інтернет магазині, несе покупець.
- Термін повернення грошових коштів за куплений товар становить до 5 банківських днів (розраховується від дати надходження повернутого товару на склад разом з заповненою заявою на повернення) на банківську карту;
- Якщо оформляється повернення / обмін з вини компанії (товар неналежної виду, неправильний розмір) - витрати за пересилку оплачуємо ми.
- Для повсякденного взуття з верхом з натуральної шкіри:
- Взуття зі шкіряною підошвою - 30 днів.
- Взуття зі шкіряною підошвою з гумовою вставкою - 30 днів.
- Взуття з транспарентной підошвою, підошвою з кожволокна, крокви, полівінілхлориду - 30 днів.
- Взуття з підошвою з пористої гуми, поліуретану, термопластичного єластомера - 30 днів.
- Взуття для активного відпочинку і домашнє взуття - 30 днів.
- Для моделей взуття з верхом з натуральної шкіри:
- Взуття зі шкіряною підошвою - 30 днів.
- Взуття з транспарентной підошвою, підошвою з кожволокна, крокви, полівінілхлориду - 30 днів.
- Взуття з підошвою з пористої гуми, поліуретану, термопластичного єластомера - 30 днів.
- Для взуття з верхом з синтетичної і штучної шкіри.Взуття зі шкіряною підошвою - 30 днів.
- Взуття зі шкіряною підошвою з гумовою вставкою - 30 днів
- Взуття з транспарентной підошвою, підошвою з кожволокна, крокви, полівінілхлориду - 30 днів.
- Взуття з підошвою з пористої гуми, поліуретану, термопластичного єластомера - 30 днів.
- Гарантійний термін експлуатації взуття обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу, а для взуття, купленої раніше, з настанням відповідного сезону:
- Зимовий сезон - з 15 листопада до 15 березня.
- Літній сезон - з 15 травня до 15 вересня
- Весняно-осінній сезон - з 15 вересня до 15 листопада, з 15 березня до 15 травня.
- Повернення взуття, яка не була в експлуатації:
- Взуття має бути чистим
- Повинні бути в наявності всі комплектуючі
- Взуття має бути упаковано в фірмові індивідуальні упаковки
- Неприпустимо наносити власне маркування на взуття або коробки (цінники і т.д.)
- Повернення взуття неналежної якості, яка була в експлуатації:
- Взуття має бути чистим.
- Обов'язкова наявність товарного або касового чека.
- Не підлягає обміну і безкоштовному ремонту взуття:
- Носіння з дефектами, що утворилися внаслідок причин, що не відповідає її призначенню;
- З механічним пошкодженням (опіки, порізи, подряпини і т.д.);
- Деформована через неправильну експлуатацію, сушку;
- стала неякісною в результаті хімічних процесів, а так само з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
- Відремонтована покупцем перед пред'явленням в магазин (крім заміни набійок, прикріплення металевих косяків, приклеювання профілактичної підметки, якщо такий ремонт не став причиною утворення дефектів).
- Для виявлення пошкоджень та його характеру, взуття відправляється на виробництво, де встановлюється брак:
- Виробничий брак – брак, який з’явився у процессі виготовлення взуття на виробництві.
- Не виробничий брак – брак, який з’явився у процесі експлуатації покупцем.
- Відправка на виробництво здійснюється за рахунок покупця або компанії.
- Якщо встановлюється, що брак взуття з’явився у процесі експлуатації його покупцем, відправку цілковито сплачує покупець.
- Якщо встановлюється виробничий брак, компанія бере на себе всі транспортні расході.
- Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинні відповідати взуття:
- ДСТУ 2157 "Взуття. Терміни та визначення";ДСТУ 2158 "Взуття. Дефекти. Терміни та визначення";
- ДСТУ 26167:2009 "Взуття повсякденне. ТУ";ДСТУ 19116:2007 "Взуття модельне. ТУ";
- ДСТУ 2063 "Взуття для активного відпочинку. ТУ";
- Згідно з р. І ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»
- Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
- Строк служби — календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.Строк служби дорівнює гарантійному строку.
- У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».